piątek, 2 czerwca 2017

Biskupin - maj

Zgodnie z umieszczoną na Facebooku zapowiedzią umieszczam mały "raport" z tego czym zajmowałem się przez maj pracując w Muzeum w Biskupinie:
Z cyklu łupanie krzemienia, sfotografowałem wykonane przez siebie grociki, dwa pierwsze gorsze:

Oraz trzy ładniejsze:
Oprócz tego wykonałem pewną ilość potrzebnych doraźnie narzędzi, których nie fotografowałem.
Oprócz krzemienia zabrałem się też za obróbkę innych surowców kamiennych, tutaj powstająca motyka/ciosło:


Dość aktywnie działam tez w tematach powroźniczych, tutaj łyko wierzbowe:
Oraz przygotowane wcześniej łyko lipowe wraz ze skręconym z niego sznurkiem:


Na koniec moje zabawy z obróbką kości czyli igła:


Oraz uszyty za jej pomocą Snapsack z grubego płótna lnianego:

Oprócz tego dość aktywnie ćwiczę rozpalanie ognie łukiem ogniowym, z bardzo pozytywnymi skutkami.

To tyle w kwestii podsumowania minionego miesiąca, najpóźniej za miesiąc pojawi się kolejny taki "raporcik".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz